Poniżej znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:
1. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
2. Jakie są koszty dostawy oraz czas oczekiwania na przesyłkę?
3. Na jakich zasadach mogę zwrócić, bądź zareklamować towar?
Ad. 1: W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
Zapłaty za zakupy można dokonać poprzez:
zwykły przelew bankowy na poniższe konto bankowe:
14 1090 2590 0000 0001 3548 1003
Dane właściciela konta:
Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6
15-111 Białystok
Dla przelewów z zagranicy: IBAN: PL, BIC: ALBPPLPW
szybkim przelewem za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
płatność przy odbiorze przesyłki (u listonosza, bądź w punkcie odbioru osobistego w Białymstoku)
Pamiętaj! Składając zamówienie masz obowiązek jego opłacenia. Oznacza to, że w zależności od wybranego sposobu zapłaty, należy dokonać opłaty przez przelew bądź opłacić zamówienie przy odbiorze paczki. Przy zamówieniach płatnych z góry, na Twój przelew czekamy 30 dni.
Ad. 2: Jakie są koszty dostawy oraz czas oczekiwania na przesyłkę?
Koszty dostawy na terenie Polski i dostawy zagranicznej określone są tutaj.
Zamówienia wysyłane są zależnie od stanu magazynowego (podane na karcie produktu), zazwyczaj są to 24 godziny (1 dzień roboczy) od otrzymania płatności bądź złożenia zamówienia z opcją płatności przy odbiorze. Jeśli kupujesz produkt z działu “Zapowiedź” – Twoja zamówienie wyślemy po ukazaniu się zapowiedzi wydawniczej w regularnej sprzedaży. Data ta podane jest również na karcie produktu (“Data premiery”).
Gdyby czas realizacji zamówienia się wydłużył – powiadomimy Cię o tym fakcie. Przewidywany czas dostawy kurierem to z reguły 1 dzień roboczy, pocztą polską: 2 – 3 dni; dostawa do paczkomatu: 2 – 3 dni robocze. Czas oczekiwania na paczkę jest sumą: czas realizacji zamówienia + czas dostawy.
Zamówione książki możesz również odebrać za darmo w naszym punkcie odbioru w Białymstoku pod adresem: Kolejowa 12E, 15-701 Białystok (parter). Pamiętaj, że przy odbiorze możesz płacić wyłącznie gotówką.
Ad. 3: Na jakich zasadach mogę zwrócić, bądź zareklamować towar?
Informacje o zwrotach i reklamacjach, w tym wzory formularzy, znajdziesz tutaj.
Stosujemy Kodeks dobrych praktyk, czyli zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!