
Wydawnictwo Świetlik wspiera kampanię #TataTeżCzyta2025
Wydawnictwo Świetlik po raz kolejny bierze udział w kampanii #TataTeżCzyta. Proponuje czytelnikom książkę „Dobre bajki o tym, że warto wierzyć w siebie” Małgorzaty Korbiel z ilustracjami Natalii Berlik.
Promowanie czytelnictwa wśród mężczyzn #TataTeżCzyta
Kampania #TataTeżCzyta2025 jest organizowana przez Fundację Powszechnego Czytania i wydawnictwo Tatarak. Ma na celu promowanie czytelnictwa wśród mężczyzn, którzy według danych Biblioteki Narodowej czytają znacznie mniej niż kobiety.
Czytanie łączy – wspólna lektura buduje więzi
Tegoroczna edycja kampanii #TataTeżCzyta2025 odbywa się pod hasłem „Czytanie łączy”. Kampania odkreśla, że wspólna lektura z dzieckiem nie tylko rozwija, ale również buduje silne, emocjonalne więzi. Organizatorzy zwracają uwagę, że zarówno czytanie, jak i sport to aktywności, które rodzice mogą podejmować razem z dziećmi. Powinni traktować je jako formę rozrywki i źródło radości. Regularne czytanie oddziałuje na mózg w podobny sposób, jak aktywność fizyczna wpływa na ciało.
W kampanii #TataTeżCzyta2025 udział bierze aż 50 wydawnictw, z których każde proponuje jedną książkę oznaczoną logo akcji. Tytuły zostały podzielone na kategorie wiekowe i przedstawione w broszurze informacyjnej. Zawiera ona również porady, jak i dlaczego warto czytać z dziećmi na różnych etapach rozwoju. Poradnik jest dostępny gratisowo zarówno w papierze, jak i online na stronie www.tatatezczyta.pl. Książka z serii „Dobre bajki” wydawnictwa Świetlik znalazła się w kategorii wiekowej 3+.
„Dobre bajki o tym, że warto wierzyć w siebie” w kampanii #TataTeżCzyta2025
„Dobre bajki o tym, że warto wierzyć w siebie”, przedstawia bohaterów mierzących się z różnymi wyzwaniami. Ksawery próbuje opanować jazdę na rowerze, Hania pragnie zdobyć górski szczyt, a Lolo stara się zrozumieć, dlaczego jego brat jest we wszystkim lepszy. Te historie uczą dzieci, że dzięki wierze w siebie można pokonać każdy strach i odważyć się marzyć.
Wydawnictwo Świetlik wierzy, że „Dobre bajki o tym, że warto wierzyć w siebie” idealnie wpisują się w ideę kampanii. Książka ta nie tylko dostarcza wartościowych treści, ale także stanowi doskonały pretekst do wspólnego spędzania czasu przez ojców i dzieci. Czytanie tych opowieści razem pozwala na rozmowy o ważnych życiowych wartościach, takich jak odwaga, cierpliwość i wiara w siebie.




Oficjalna inauguracja kampanii podczas Międzynarodowych Targów Książki w Warszawie
Oficjalna inauguracja kampanii #TataTeżCzyta odbędzie się 15 maja podczas Międzynarodowych Targów Książki w Warszawie. Wydarzenie to będzie doskonałą okazją do zapoznania się z książką, która będzie dostępna na stoisku Grupy Wydawnictwo Kobiece (J4).
Wydawnictwo Świetlik serdecznie zaprasza wszystkich ojców do wspólnego czytania i odkrywania magii książek razem ze swoimi dziećmi.